Usługi B2B
W teorii promowanie usług B2B z użyciem standardowych kanałów reklamowych jest jednym z trudniejszyhc zadań dla agencji reklamowej.
W praktyce da się, tylko trzeba posługiwać się nimi w sposób nie do końca "zgodny z instrukcją" oraz wykorzystywać ich zaawansowane opcje.
Jak to robimy
- Wdrożenie pełnej analityki, segmentów danych i mikrokonwersji na stronie
- Behawioralne listy remarketingowe
- Dedykowane reklamy oparte o e-maile klientów (Facebook Ads Custom Audience oraz Google AdWords Customer Match)
- Reklamy wyświetlane na portalach branżowych (zakup mediów bezpośrednio u wydawców oraz z użyciem wtyczek reklamowych Google AdSense)
- LinkedIn Ads kierowane na branże, stanowiska oraz pracowników wybranych firm
- Facebook Ads z użyciem lookalike audience, stanowisk i branż
- Remarketing w wynikach wyszukiwania (linki sponsorowane AdWords)
- Reklamy w Gmailu (Gmail Sponsored Promotions)
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej, kliknij "Napisz do nas" i wypełnij formularz kontaktowy.