Świetne kliknięcie!
Na pewno chciałbyś/chciałabyś, aby Twoi klienci tak samo reagowali na Twoje reklamy.

Zanim jednak wypełnisz formularz niżej i zlecisz nam zajęcie się promowaniem Twojej firmy, prosimy, przeczytaj kilka punktów poniżej, które pozwolą zaoszczędzić czas Tobie i nam:

Zazwyczaj proszę kilka agencji o przygotowanie wycen i opisów. Jeżeli spodobają mi się Wasze pomysły oraz cena, to być może zdecyduję się akurat na Was.

Niestety nie możemy sobie pozwolić, by pracować za darmo. Koszt audytu istniejących kampanii, przeprowadzenie analiz i przygotowanie strategii promocji zaczyna się od 500 zł netto w zależności od stopnia ich skomplikowania.

Oczywiście, jeżeli podpiszemy umowę na stałą obsługę to ta kwota zostanie odliczona od pierwszej faktury.

Sam sobie daję radę, trochę pomaga mi znajomy/kolega/koleżanka, ale chętnie się dowiem, czy możecie coś mi zaproponować.

Czy na pewno chcesz płacić za naszą pracę? Zawsze możesz to robić samodzielnie. W Internecie znajduje się całe morze dostępnych materiałów, z których jesteś w stanie się wiele nauczyć i zrobić to po swojemu, a jednocześnie zaoszczędzić.

Zanim przejdziemy dalej zastanów się, czy jesteś gotowy powierzyć opiekę nad działaniami reklamowymi Twojej firmy ludziom, których jeszcze nie znasz. Ten krok wymaga od Ciebie przełamania się i zaufania, a bez niego wiele nie zdziałamy.

Mam 500 zł miesięcznie na reklamy, czy coś możemy z tym zrobić? Chciałbym przetestować działanie reklam przez 2-3 miesiące.

Nie oszukujmy się - nie będzie to miało efektów i szkoda Twoich pieniędzy. Jeżeli nie jesteś w stanie inwestować w trybie ciągłym min 1000zł netto/mc i to tylko na działania w skali lokalnej lub niszowej, to nie zostaniesz zauważony i nawet jak pojawią się efekty, to nie będziesz z nich zadowolony.

Ani my tym bardziej, bo jesteśmy od tego, by osiągać efekty, a nie marnować środki.

W takiej sytuacji radzimy, byś przemyślał swój model biznesowy, przeorganizował środki i gdy będziesz gotowy na działania, chętnie Ci w nich pomożemy.

Nie mam czasu, nie interesuje mnie to, potrzebuję agencji, by zajęła się marketingiem mojej firmy.

Marketing to nie "lokata", gdzie wkładasz pieniądze i masz wyniki. Marketing to też nie "zło konieczne", które trzeba odbębnić. To ciągła praca i duże zaangażowanie zarówno po stronie agencji, jak i samej firmy.

Możemy osiągnąć wiele, ale tylko w przypadku, gdy obie strony będą ze sobą współpracować, dlatego bez Ciebie lub Twoich pracowników to przedsięwzięcie nie ma większego sensu.

Przerabialiśmy podobne scenariusze dziesiątki razy: dzieje się coś ważnego, przesyłamy propozycję, jak możemy zaistniałą sytuacje najlepiej wykorzystać i nie otrzymujemy żadnej informacji zwrotnej. W oczekiwaniu na decyzję, okazja przepada, bo nikt z firmy nie ma chęci ani czasu, by zapoznać się z pomysłem.

Nie mam za bardzo środków, ale świetny pomysł na promocję produktu, który na pewno zacznie się sprzedawać. Jak zadziała i zacznę na tym zarabiać, to oczywiście Wam zapłacę. Pomożecie?

Niestety nie.

Nie pracujemy na takich zasadach, to Twoja firma i Twój pomysł na biznes. Jeżeli potrzebujesz konsultacji lub szkoleń, jesteśmy w stanie przygotować je dla Ciebie, jednak ta usługa jest odpłatna.